dag 2 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van arma - WaarBenJij.nu dag 2 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van arma - WaarBenJij.nu

dag 2

Blijf op de hoogte en volg arma

28 April 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

Dag 2 San francisco

Vanmorgen werden we allevier ongeveer even vroeg wakker,rond een uur of 6.Wij zijn dus allemaal aardig aangepast aan de nieuwe tijdzone.Na enig opfris werk zijn we gaan ontbijten om de hoek van het hotel bij Sam's dinner.het was ook ongeveer een dinner wat we voorgeschoteld kregen. Manon en Regina hadden een soort van yogurt met vruchten en granen.Anouk had pancakes met maple syrup en ikzelf een soort van omelet met brood en gebakken aardappels,en dat op de vroege ochtend.Het was een erg gezellig tentje,waar de gemiddelde amerikaan dus ook blijkt te ontbijten,want het was er hartstikke druk ,ook met gezinnen,voor ze naar het werk en school gaan.Daarna ff terug naar het hotel,waar we de tip kregen om een dagkaartje voor het normale ov te nemen in plaats van de hop on hop off bussen.Bij het tourist info centre kaartjes gekocht ,en aan de overkant ff naar een winkelcentrum gegaan.ff werd iets langer want er waren allerlei topmerken aanwezig,zoals adidas,hollister en vooral Victoria secrets.was dus een lange ochtend voor mij.
Daarna de cablecar genomen naar de fishermans warf.Er lagen daar ook een paar marine schepen uit de 2'e wereld oorlog,dus dat vond ik dan weer leuk.we hebben daarna nog een beetje over de haven en pieren geslenterd,waarna we nog een eind met een oude tram uit de jaren 50 meegereden zijn.Weer ff naar het hotel terug voor een kleine power nap,want de lange nacht eiste toch zijn tol.Na een uurtje of 2 werd het weer tijd voor dinner,dus even voor een tip bij de receptie langsgeweest,daar stond een chinees meisje,dus eindigden we in china town.Was erg lekker maar ze hadden wat eigenaardige gewoontes,het leek wel of we alles wat we besteld hadden,dus eerst met zijn allen dus spare ribs opeten,daarna met zijn allen de garnalen,enz.Beetje vreemd,maarwel lekker.Daarna hebben we ons weer een weg naar huis gebaand,tussen alle zwervers door.Daar lopen (of liggen)er wel heel erg veel van rond hier.Gelukkig zijn ze niet agresief en heb je er verder qeen last van,maar opvallend is het wel.
Toen we thuis kwamen waren de dames er wel klaar mee en gingen pitten,en ik ben nog ff naar de bar gegaan om dit verslag te schrijven ,en wat basketbal te kijken.
groetjes en tot morgen,
Ard

• 29 April 2014 - 18:45

Mirjam:

Goedemorgen allemaal, of is het goedemiddag?
    Zo te lezen hebben jullie je al helemaal in het Amerikaanse leven gestort. Buiten de deur ontbijten, maple sirop op de pancace. Echt leuk.
    Volgens Esther is dat eten per gang heek gewoon daar. Je deelt met elkaar. Pech als je dan net geen garnalen lust. Dan sla je die gang over.
    Wij zijn vandaag een dagje Delft gaan doen. Lekker lunchen in het Kleywegs Stadskoffiehuis. Verder wat geshopt. Dus Ard, dat gebeurt ook gewoon hier. Shop till you drop. Haha.
    Ton houdt zich nog steeds rustig, anders heeft hij te veel pijn. Dus de meivakantie wordt gebruikt om uit te zieken.
    Leuk dat jullie het reisverslag elke dag dat er wifi is bijhouden. Maar ik die dat de datum nog steeds 1970 is. En het blijft maar nieuwjaarsdag.
    Nou, we kijken allemaal uit naar jullie volgende avonturen.
    Groetjes voor allemaal van ons allemaal.
    Mirjam xxx

• 30 April 2014 - 20:21

José:

Hallo vakantiegangers,

Leuk zo'n verslag!
    Voor mij alweer ruim 20 jaar geleden dat ik in San Francisco ben geweest :-)
    Voelt als een flashback als ik daarover lees. Heerlijk. Ook al LombardStreet aangedaan? En het hardrock-café niet vergeten hoor.

Veel plezier. Lekker genieten daar.
    In Yosemite, lekker wandelen en natuurlijk veeeeeel foto's maken.

Grtjs José

• 01 Mei 2014 - 10:34

Saskia:

Jaloers op de dames hoor Victoria's secret!! Love deze winkel! Leuk om jullie te volgen tijdens jullie zeer gave reis! Genieten hoor!

• 01 Mei 2014 - 11:01

Yvonne:

Ha ARMA,

Kijk even op You Tube, I'm famous. Kijk bij Lekkâr Strâk en Hoezee voor de koning.
    Denken jullie wel een beetje aan de lijn daar. :)
    Enjoy, enjoy and enjoy!!
    Groetjes en liefs, Yvonne

• 02 Mei 2014 - 18:58

Carla:

Hoi arma, eindelijk jullie verslag gevonden. Leuk hoor! Hebben jullie ook lege koffers meegenomen? Als jullie nu al gaan shoppen. Ben woensdag met Kim wezen shoppen, nou die kan er ook wat van. Kijk al uit naar het volgende verslag, foto erbij? groetjes Carla

• 03 Mei 2014 - 11:45

Ma & Saskia:

Lieve arma,
    Leuk reisverslag; leuk jullie avonturen te lezen en goed geschreven, zeg. Ma heeft jullie planten verzorgd. Alles staat er goed bij. De pioenen zijn getopt en de tomaten groeien lekker door. Nu helpt ma ons in de tuin, want ik heb mijn enkel gebroken. Snik, snik. Zouden liever met jullie gaan shoppen en eten haha. Veel plezier en tot gauw horens. Geniet van jullie vakantie.

Liefs van ma & Saskia
arma

Hallo allemaal! Wij gaan zoals jullie weten 3 weken naar Amerika:) We gaan proberen jullie een beetje op de hoogte te houden met reisverslagen. Greetz from the USA! Ard, Regina, Manon en Anouk <3

Actief sinds 21 April 2014