dag 4 San Fran Yosemite - Reisverslag uit El Portal, Verenigde Staten van arma - WaarBenJij.nu dag 4 San Fran Yosemite - Reisverslag uit El Portal, Verenigde Staten van arma - WaarBenJij.nu

dag 4 San Fran Yosemite

Door: de meiden

Blijf op de hoogte en volg arma

30 April 2014 | Verenigde Staten, El Portal

Na alle ochtendrituelen lopend naar Alamo gegaan. 15 minuten lopen,daarna babbeltje met de alamo medewerker.probeerde ons weer allerlei verzekeringen aan te smeren,maar daar trappen we niet in.Daarna naar de garage,en daar stond hij dan te shine nen.Een splinternieuwe chrysler van.Het is 7 persoons bak,maar als je de laatste 3 stoelenlaat staan,heb je geen bagage ruimte,dus die gingen gelijk plat. Wij ( de meiden) hebben automatische deuren, kunnen zelf de airco instellen en hebben een tv achterin. Papa en mama zitten ook heel luxe. Als pap achteruit rijd, kan hij op een schermpje zien wat hij deed aan de achterkant van de auto. Kortom heel luxe we gaan het wel volhouden met deze car. Alleen de alamo probeerde ons te slim af te zijn om in plaats van een volle tank een 3 kwart tank te geven terwijl wij voor een volle hadden betaald. Dus wij hadden dat gemeld en we kregen toen een volle tank. Toen we de auto hadden opgehaald, gingen we naar het hotel om uit te checken en om de koffers in de auto te laden. Toen gingen we rijden richting Yosemite park. We hadden geen file ook niet over de baybridge. We hebben nog even een tussenstop gemaakt in Tracy bij een mega walmart voor wat boodschappen om te eten onderweg. Het was een slingerdeslang weg door Yosemite park naar ons hotel dat helemaal in het dal lag. Bij het hotel aagekomen hebben we ingechecked en de koffers in de kamer gezet. Daarnaa gingen we meteen weer het park in met de auto. Je mocht geen eten meenemen omdat de beren daar op af konden komen:0 onderweg zijn we heel vaak gestopt om fotos te maken van de prachtige natuur. We hebben ook wildlife gespot een hert:0 toen we weer teruv waren bij het hotel hebben we daar lekker gegetenen zijn daarna snel ons bedje op gaan zoeken.

• 03 Mei 2014 - 19:54

Mirjam:

Hello and goodbye, how are you today? You've seen a lot of nice and exciting things. And your car. It's amazing. Look at the size of it!That big with camera's and tv on board. I love big cars
    I think Ard drives the car like he is the King( of the road).
    Well, I wish you a lovely time in Yosemite. Don't let the bed bugs bite you. ;-).
    Lots of love, Mirjam

• 03 Mei 2014 - 23:42

Astrid:

Heey luitjes, zo te lezen hebben jullie het goed naar je zin. Jullie zien een hoop aparte en leuke dingen. En wat een gave kar is dat zeg, daar wil ik ook wel in toeren, gelukkig hoef je de wegenbelasting ervan niet te betalen, super dik ding zeg.
    En ook leuk om jullie verhalen te lezen, zijn we er toch een beetje bij als het ware.
    Geniet ervan en nog veel plezier!!!

arma

Hallo allemaal! Wij gaan zoals jullie weten 3 weken naar Amerika:) We gaan proberen jullie een beetje op de hoogte te houden met reisverslagen. Greetz from the USA! Ard, Regina, Manon en Anouk <3

Actief sinds 21 April 2014