dag 7 Pismo Carpinteria - Reisverslag uit Carpinteria, Verenigde Staten van arma - WaarBenJij.nu dag 7 Pismo Carpinteria - Reisverslag uit Carpinteria, Verenigde Staten van arma - WaarBenJij.nu

dag 7 Pismo Carpinteria

Door: Regina

Blijf op de hoogte en volg arma

03 Mei 2014 | Verenigde Staten, Carpinteria

Vroeg vertrokken naar Wall mart boodschappen doen voor breakfast en lunch. Dan ben je even zoet want het is echt zoeken in zo'n grote winkel. Joghurt met cruslie en maple syrup. En fruit toe. Al t fruit is hier super zoet en groot. Heerlijk ontbijtje. Opgegeten bij factory outlet. Na t shoppen zijn we langs de kust over de 1 gereden en zijn we bij Morro bay nog even op t strand geweest om sanddollars (schelpen)te zoeken. Toen Ard en ik daar 20 jr geleden waren, hebben wij die daar ook gevonden. We waren rond achten bij Motel 6. Bagage binnen gezet en naar restaurantje in t dorp gegaan. We moesten zelf de biefstukken en zalm op de bbq kruiden en bakken. Grappig en zeer geslaagd. Daarna lekker pitten.

• 06 Mei 2014 - 16:52

Corina:

Lieve mensen,

ik heb net heerlijk op mijn gemak jullie reisverhalen zitten lezen. Wat een belevenis zeg! Zo leuk om een klein beetje met jullie mee te reizen. Geniet er nog maar heerlijk van en ik ben nu alweer benieuwd naar de volgende verhalen!

Gr Corina

• 06 Mei 2014 - 17:38

Peter & Jolanda:

Hallo alle vier!

Hartstikke leuk om jullie verslag te lezen. Het brengt weer allerlei mooie herinneringen bij ons naar boven! Jullie hebben in ieder geval al meer sealife gezien dan wij toen! Wat een fantastisch land is het toch. We zijn benieuwd naar jullie verdere avonturen. Geniet ervan!

Groetjes van ons alle vier

• 06 Mei 2014 - 20:08

Meer Nier:

Hello globetrotters,

Wat leuk om jullie reisverhalen te lezen en wat is het gaaf wat jullie allemaal zien en doen! wij zijn zaterdag terug gekomen uit Parijs! Was uiteraard ook heel leuk. Robin heeft een hele leuke foto gescoord met één van de "hotties" bij Abbercrombie & Fitch hahaha dus we zijn nu al benieuwd naar die van jullie ;-)
    Gisteren bevrijdingsdag dus uitgebreid gevlagd, dat doe je vanzelf na het zien van Schindlerslist de avond ervoor ...
    Tom is gisteren begonnen met stage lopen en Robin heeft nog lekker vakantie. Morgen een bijzonder uitstapje op het programma naar een exotisch oord, ( lees: Haagse Mart :-))

Heel veel plezier en vooral genieten!!
    XXX Meriam
arma

Hallo allemaal! Wij gaan zoals jullie weten 3 weken naar Amerika:) We gaan proberen jullie een beetje op de hoogte te houden met reisverslagen. Greetz from the USA! Ard, Regina, Manon en Anouk <3

Actief sinds 21 April 2014