dag 9 Universal LA - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van arma - WaarBenJij.nu dag 9 Universal LA - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van arma - WaarBenJij.nu

dag 9 Universal LA

Door: Regina

Blijf op de hoogte en volg arma

05 Mei 2014 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vanmorgen rustig aan gedaan. Full breakfast op en 1,5 uur rijden naar Universal Studio's. 15$ parkeren en eerst door universital city gelopen met allerlei leuke winkels. Bij de kassa ging het rustig aan. Toen we aan de beurt waren begrepen we waarom. Een dik 65 jarige dame probeerde ons nog allerlei zaken te verkopen. Zoals een, front in line pas en andere spullen. Ze adviseerde ons om eerst naar Dispiceble Me en King Kong te gaan. Het eerste was een 4D film. Héél leuk!!! King Kong was een tour. Eerst langs allerlei studio's en decors. Back to the future, de Shining, de Crunche enz enz. Allemaal van karton! We hebben alle attracties kunnen doen. Maar de horror hebben we maar overgeslagen. Ard is met Manon nog in de Mummy achtbaan geweest. Brè!! Het was een rustige dag in t park gelukkig. Korte of geen wachttijden. Super!! Om half zes hadden we t gezien en zijn we weer naar hotel gegaan. Bij Sizzlers gegeten. Lekker steak. Het was weer een leuke dag:-)
Transformers was idd erg heftig,maar we hebben deze film niet gezien dus we vonden het een beetje vreemd,maar wel lekker.Het was deze dag gelukkig rustig in het park,de langste wachttijd voor ons was ongeveer een kwartier,maar als je de wactrijen ziet die ze daar kwijtkunnen is dat wel eens anders.Wij hebben in een dag alle atracties kunnen doen(zelfs zonder front line pas)maar dat gaat in het hoogseizoen niet lukken.
Toen we uit het park kwamen zijn we ook nog ff naar de beroemde hollywood letters gereden voor de foto,en daarna terug naar het hotel,en eten bij de buren van sizzlers.

• 08 Mei 2014 - 12:39

Saskia :

Gaaf hé!!! Nog in de transformers geweest?? Dat is de meest gave attractie van het park
arma

Hallo allemaal! Wij gaan zoals jullie weten 3 weken naar Amerika:) We gaan proberen jullie een beetje op de hoogte te houden met reisverslagen. Greetz from the USA! Ard, Regina, Manon en Anouk <3

Actief sinds 21 April 2014