dag 10 laguna beach - Reisverslag uit Laguna Beach, Verenigde Staten van arma - WaarBenJij.nu dag 10 laguna beach - Reisverslag uit Laguna Beach, Verenigde Staten van arma - WaarBenJij.nu

dag 10 laguna beach

Door: manon

Blijf op de hoogte en volg arma

06 Mei 2014 | Verenigde Staten, Laguna Beach

Vanochten lekker lang blijven liggen en na de ochtendrituelen lekker gaan ontbijten in het hotel. Na het ontbijt de koffers weer gepakt en uitgecheckt. Daarna weer on the road! We gingen naar de farmersmarked en winkelcentrum ergens in de buurt. Was een leuk winkelcentrum en anouk enik zijn allebei weer geslaagd^_^. Alleen toen we weer verder gingen rijden naar laguna beach was eriets minder blijheid. We moesten in plaats van 4 dollar 20 dollar betalen voor het parkeren (stond waarschijnlijk in heeeeeele kleine lettertjes) dat was effe wat minder maarja niks aan te doen.. toen zijn we gaan rijden naal laguna beach. Toen we daar waren zijn we heerlijk over het strand gaan lopen en bij een heel mooi resort gaan kijken met een mega mooi zwembad:-O daarna zijn we even avond eten gaan kopen in de supermarkt vlakbij ons hotel. Ook hebben mama en ik wat makeupjes en nagellakjes gekocht hier is alles veel goedkoper!!:-D daarna onze maaltijden gaan oppeuzelen en onzebikini aan gaan doen voor een nightswim:-) daarnaweer klaarmaken voor de nacht en lekker gaan slapen goodnight^_^
arma

Hallo allemaal! Wij gaan zoals jullie weten 3 weken naar Amerika:) We gaan proberen jullie een beetje op de hoogte te houden met reisverslagen. Greetz from the USA! Ard, Regina, Manon en Anouk <3

Actief sinds 21 April 2014