dag 12 williams - Reisverslag uit Kingman, Verenigde Staten van arma - WaarBenJij.nu dag 12 williams - Reisverslag uit Kingman, Verenigde Staten van arma - WaarBenJij.nu

dag 12 williams

Blijf op de hoogte en volg arma

08 Mei 2014 | Verenigde Staten, Kingman

We werden om een uurtje of 8 wakker. Na een uitstekende nachtrust in een uitstekend hotel. Optutten en blog bijwerken en dan is het toch weer half tien voordat we vertrokken. We werden door Fred, Jasmin en Michael uitgezwaait. Die bleven nog even voordat ze teruggingen naar LA. Tanken. Nog even langs de Smash (superm). Joghurt, granola, cola, sprite pringles oreo bananen smeerkaas. Bij de kassa stond een opa achter ons. Hij vroeg ons: where are you from. Toen we zeiden: from Holland zei hij: I was there a long time ago, in 1944. Don't I look good for my age? Hij had in Maastricht gevochten. Je zag dat z'n gedachten terug in de tijd gingen. Erg indrukwekkend!!! We said, thanks for 1944! Hij wenste ons een fantastische tijd hier. Een bijzondere ontmoeting. Ontbeten in de auto. Het was een lange rit door de woestijn. Cruse control aan en gaan. Op sommige stukken waren we echt alleen dus lekker easy going. Bij Selligmen weer getankt. Dat was op de route 66. Ook erg leuk! Anouk vond t leuk om een lot te krassen van zo'n Amerikaanse loterij. Powerball geloof ik. Helaas geen prijs maar wel grappig. We kwamen om uurtje of 5 in Williams aan.Uiteindelijk Bij Howard Johnson ingecheckt. Best hotel. Pizza voor de meiden, to go en wij bij Taco Bell taco's gehaald. Op de kamer opgegeten. De meiden gingen naar the pool en hot tub. Wij gingen nog even in t dorp kijken. Was vlakbij. Nog even bij honkballen gekeken en half 11 kaarsjes uit.
arma

Hallo allemaal! Wij gaan zoals jullie weten 3 weken naar Amerika:) We gaan proberen jullie een beetje op de hoogte te houden met reisverslagen. Greetz from the USA! Ard, Regina, Manon en Anouk <3

Actief sinds 21 April 2014