Bryce Canyon dag 14 - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van arma - WaarBenJij.nu Bryce Canyon dag 14 - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van arma - WaarBenJij.nu

Bryce Canyon dag 14

Door: Regina

Blijf op de hoogte en volg arma

10 Mei 2014 | Verenigde Staten, Bryce Canyon City

Vanmorgen weer op tijd vertrokken want we hadden een flinke rit voor de boeg zo'n 5,5 uur. Eerst richting Page. Het laatste stuk hadden ze gewoon afgesloten. Gelukkig waren er twee wegen naar Hatch. Het werd dus de 89A. Een geweldig mooie route langs de noord ingang van Grand Canyon. En de Vermillioncliffs. Als je links keek zag je een oneindig grote prairie met hier en daar paarden, bizions en koeien met van die lange hoors. Onderweg nog gestopt bij brug over Colorado river. Erg mooi allemaal. Indianen langs de weg met hun koopwaar. Het leek net of we in t decor reden van een western.
Om half drie waren we in Hatch bij de Riverside resort. Dat klinkt hè! Maar t klinkt anders dan t was. T was een eenvoudige kamer met vissenbehang en dobbers. Wel grappig want we hadden ons iets anders voorgesteld. Tot nu toe het enige verblijf zonder pool. Nou ja, spullen in kamer afgezet en doorgereden, een half uur naar Bryce. Dat was prachtig! Boven op de canyon waaide het erg hard en was t fris, maar erin was t windstil. Nog een stuk naar beneden gelopen tussen de hoodoos. Inmiddels was t half acht Arizona tijd, dus flinke trek. Bij de uitgang van t park bij family steakhouse heerlijk gegeten. Het was Utah tijd dus al half 9. Het laatste half uur door t donker met bliksem en het werd steeds kouder..( Echt mooi! Al dacht niet iedereen er zo over.) Terug naar ons Resort. Ha ha.
arma

Hallo allemaal! Wij gaan zoals jullie weten 3 weken naar Amerika:) We gaan proberen jullie een beetje op de hoogte te houden met reisverslagen. Greetz from the USA! Ard, Regina, Manon en Anouk <3

Actief sinds 21 April 2014