Het duurt even maar dan ben je ok ergens:) - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van arma - WaarBenJij.nu Het duurt even maar dan ben je ok ergens:) - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van arma - WaarBenJij.nu

Het duurt even maar dan ben je ok ergens:)

Blijf op de hoogte en volg arma

28 April 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

Nadat we weg zijn gebracht door onze chauffeur Peter waren we om 8 uur op Schiphol. Op schiphol kwamen we gelijk de eerste Lierenaars al tegen. fam Vermeer die een zoon gingen wegbrengen. Hij zat met een paar klasgenoten bij ons in the plane om stage te gaan lopen in Toronto bij een kuipplanten bedrijf, van Staalduinen. Een groot avontuur voor die jongens van t MBO Lentiz. Het inchecken duurde erg lang en een mede wachtende moest daar even goed over z......schei uit, ik ben met vakantie! Tijd zat:-) door de douanes ging het redelijk vlot. Voor instappen grote check. Geen probleem. Lekker laat ingestapt zodat we gelijk door konden lopen naar rij 39, de allerlaatste rij. Anouk bij t raam dan Ard gang Manon en ik. De eerste 8.15 uur ging heel voorspoedig. Wat praatjes gehouden bij WC's. Altijd leuk! De stewardess had koningsdag gevierd en was zeer onder de indruk van de Hollandse oranje gekte\feesten. Ze woonde in Kentucky en moest dus na werk nog een uurtje naar huis vliegen. Zoals wij de trein pakken......juist. Nu zitten we te wachten op de volgende vlucht, landden om 12.00 uur op O'hara Chicago. Toen we aankwamen, interview, wat kom je doen met wie wanneer en waarom en waar enz toen koffers halen, stukje verder weer afgeven. Heel goed geregeld. Met trein van Terminal 5 naar 1. Ja, in de lussen gehangen. Weer controle. Alles in orde. Over luchthaven gelopen en de eerste $$$ erdoorheen gejaagd met grosy eten. (Uitdrukking Anouk) Mexicaans. Tikkie to hot amigo. Starbucks. Nu is het wachten tot 18.45 uur. We zitten heerlijk languit te kijken naar aankomende en vertrekkende vliegtuigen. De meiden geven leuk commentaar bij wat ze allemaal zien. Het is leuk vermaak. Anouk inspecteerd de boel of ze alles wel goed doen. Niet zo gooien met die koffer! Alles pleurt eruit! Kijk die buggie van de glijbaan! na al het wachten konden we eindelijk het vliegtuig in. maar toen begon het heel leuk te regenen en te onweren dus we zijn ongeveer 3 kwartier later dan eigenlijk gemoeten vertrokken :(. na een hell vlucht ( Regina misselijk, Anouk misselijk en Manon dikke voeten jaja het laatste uurtje van de 5 moesten we toch wel afzien waren we op het vliegveld van San Francisco aangekomen. we hebben toen een taxi naar het hotel genomen. we zijn heel blij dat we er eindelijk zijn maar moeten nog wel bijkomen!

• 28 April 2014 - 17:18

Mirjam:

Hoi lieve allemaal, Dat was een erg lange dag voor jullie zeg. Geen wonder dat je misselijk wordt. Na al die uren reizen en dan nog met dat grosy eten. Jullie hebben vast als een blok geslapen. Dat hoop ik tenminste wel. Heb je nog gedroomd over vliegende buggies, Anouk? Of over ruzie makende reizigers?
    Wel erg leuk om een blog te lezen! Zolang er wifi is, is er blog zullen we maar denken.
    Hier is het erg rustig. Ton kan nog niet veel. Ik heb vandaag de tuin gedaan, dan ziet het er weer netjes uit als Judith jarig is. Wie weet is het mooi weer die dag.
    Vandaag viel het weer ook mee. Geen onweer of regen tot nu toe, maar zon en wolken. We zitten wel in de tuin.
    Nou, of well, zoals ze daar zeggen, veel plezier en enjoy.
    Groetjes en liefs van Mirjam en de rest van de familie. xxx

• 28 April 2014 - 17:19

Mirjam:

Vergat nog te zeggen dat de datum in jullie blog 1970 is. En nieuwjaarsdag. Haha.

• 28 April 2014 - 17:38

Lieve arma
    Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad, met een beetje misselijkheid, dat leed is nu weer geleden. Hebben jullie een leuk adres om te slapen?Yvonne is net hier geweest voor een bakkie

• 28 April 2014 - 17:41

• 29 April 2014 - 08:46

Yvonne:

Hi ARMA,

Oh my God, Yvonne blijft maar bakkies doen bij mam.:) Wens jullie heel veel plezier in
    de USA. Heb met Koningsdag getrommeld in de stad en ja, we hadden ook nog geld verdient, haha.
    Was een hele leuke dag. Veel plezier in Yosemite!! See you! Yvonne

• 30 April 2014 - 11:53

O[MAMA:

Hallo Vakantiegangers
    Zo jullie hebben je al aardig aan gepast zo te lezen. Ik heb de atlas klaar liggen om jullie te volgen.
    Goede reis naarYosemite
    groetjes en Kus O{mama
arma

Hallo allemaal! Wij gaan zoals jullie weten 3 weken naar Amerika:) We gaan proberen jullie een beetje op de hoogte te houden met reisverslagen. Greetz from the USA! Ard, Regina, Manon en Anouk <3

Actief sinds 21 April 2014