dag 15 hatch-las vegas - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van arma - WaarBenJij.nu dag 15 hatch-las vegas - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van arma - WaarBenJij.nu

dag 15 hatch-las vegas

Door: regina

Blijf op de hoogte en volg arma

11 Mei 2014 | Verenigde Staten, Bryce Canyon City

Vandaag is het moederdag,en wat een verassing heb ik gekregen.Toen de gordijnen open gingen was het er,overal 15 centimeter sneeuw!:-) Het zag er prachtig uit. We waren blij dat het vandaag was en niet gisteren in Bryce. Het paardrijden ging nu alleen niet meer lukken want bij min 2 is dat n beetje koud. Rond 8.30 uur vertrokken bij ons "resort".:-)Door Zion. Rode rotsformaties. Smalle tunnels. Ook erg mooi. Naar de 15 gereden die naar Las Vegas ging. Door de woestijn en na een paar uur zagen we de stad opdoemen in de verte. Eerst naar een outlett gereden en geshopped till we dropped! De Tom Tom kon ons hotel New York New York niet vinden. Dus kaartlezend naar hotel gereden. Little appple, little egg.:-) koffers eruit en de Valet parking deed de rest. Een gigantisch hotel met in het midden gokkasten en speeltafel en aan de zijkanten het straatbeeld van New York en winkels en restaurants. Bij Hardcafê op buiten terras gegeten. Super gaaf en lekker. Daarna over de Strip naar Bellagio gelopen en naar prachtige fontijnshow gekeken. De meiden zijn daarna gaan pitten en wij hebben nog een rondje hotel gemaakt. En daar ben je niet zomaar mee klaar. O ja, we zitten 20 hoog en we zien de achtbaan voorbij denderen met geluid van de gillende mensen. Gelukkig is dat niet 24\7 open! Slaaplekker!
arma

Hallo allemaal! Wij gaan zoals jullie weten 3 weken naar Amerika:) We gaan proberen jullie een beetje op de hoogte te houden met reisverslagen. Greetz from the USA! Ard, Regina, Manon en Anouk <3

Actief sinds 21 April 2014