dag 3 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van arma - WaarBenJij.nu dag 3 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van arma - WaarBenJij.nu

dag 3

Door: regina

Blijf op de hoogte en volg arma

29 April 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

Het eerste stuk kan niet verzonden worden vanwege foutmeldingen. Helaas.Na de prachtige ferrytocht, waar je Sauselito, Golden Gate, skyline San Fran, Alcatras en bay bridge in een oogopslag zag. Echt prachtig!! We waren gelijk weer lekker afgekoeld want het was een warme dag. 27 c.Langs alle pieren terug gefietst naar Blazing Sadles. En in de rij voor cable car. Drie voordringende aso fransen weggewerkt. Er zat een bajo spelende, vreselijk vals zingende vrolijke zztop zwerver, om het wachten een beetje op te leuken. Echt grappig. Met cable car terug naar Market str. En met bus naar hotel. Opfrissen en gaan eten bij Sams Dinner. T was weer lekker.Tien uur waren de kaarsjes uit. Het was weer een bijzonder mooie dag!
arma

Hallo allemaal! Wij gaan zoals jullie weten 3 weken naar Amerika:) We gaan proberen jullie een beetje op de hoogte te houden met reisverslagen. Greetz from the USA! Ard, Regina, Manon en Anouk <3

Actief sinds 21 April 2014