dag 8 carpinteria-los angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van arma - WaarBenJij.nu dag 8 carpinteria-los angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van arma - WaarBenJij.nu

dag 8 carpinteria-los angeles

Door: Regina

Blijf op de hoogte en volg arma

04 Mei 2014 | Verenigde Staten, Los Angeles

We begonnen de dag vroeg want we moesten om 9.45 de Bike and Hike tours zijn in West Holywood. Dat was eerst nog 1,5 uur rijden. In de auto ontbeten. Het was prima te vinden en we waren ruim op tijd. Het zat goed mee op de zondag ochtend. Alles pasklaar gemaakt en kennis gemaakt met Gigi, een tamme soort grote parkiet. Onze gids was Erik. We waren de enige vier in de groep, dus een privê gids. Superdelux! Het waren nieuwe fietsen met 18 versnellingen. Dat was wel nodig in de Beverly Hills. Daar zijn we begonnen. Langs de huizen van o.a. Marilyn Monroe, AngelinaJolie, Tom Cruise, dr Phill, oud huis Elvis, sterfplek en huis Michael Jackson, Parris Hilton, Cristina Aquilera, Prince, Frank Sinatra, Dean Martin enz. De miljoenen vlogen om onze oren bij de huizenprijzen. ROD Steward bijv. had ook een leuk huisje voor 80 miljoen $! Het lidmaatschap van de Belaire golf club bedraagt 2,1 miljoen daarnaast nog je jaarlijkse contributie. Door de diverse wijken gefietst. Hollywood,Beverly Hills, Belaire,enz met de nodige info. Over filmlocaties en sterren. Oa Pretty Woman, Grease enz. Erik wist ontzettend veel en wilde het graag vertellen. Oa WC waar George Michael gearresteerd is. We hadden er een piespauze. Grappig! With that been said.
Onderweg veel gestopt. Ook om te drinken want het was een goed warme dag 25c. Vanaf Santa Monica zijn we langs de kust gaan fietsen. Wow, ècht
geweldig! Uitzicht over de Pacific en de pier van Santa Monica. Even op de pier een muntje geperst voor Anouk. Daar was t erg druk. Toen verder over het fietspad langs t strand. Veel fietsers, hardlopers en skeelerende mensen. Net als in de film. Langs Muscle beach gereden waar Arnold Schwarzenegger ontdekt is buiten aan de gewichten hangend. Verderop bij Venice beach een heerlijk wrap met smoothie op. Daar waren we wel aan toe want t was inmiddels half 3. Er stonden kraampjes en er was veel volk op de been.Heerlijk mensen kijkend. Langs de kanalen gefietst. Vond Erik geweldig al die sloten. Ha ha!:-) Het was een superlange rit van 27 mile. We waren om 6 uur pas weer terug. Erik vond t geweldig om met goede fietsers op stap t zijn. Normaal duurt zo'n dag 6 uur fietsen. Hij heeft ons meer laten zien. T was echt super!! We waren moe maar voldaan. Nog even langs Holywood sign gereden en doorgereden naar Holliday Inn Lax. Koffers binnen gezet en eten bij Sizzlers. Dat fietste er
Wel in. Lekker slapen!

• 07 Mei 2014 - 10:49

Mirjam:

Lieve ARMA,
    Wat maken jullie veel leuke dingen mee. En het is mooi weer. Dus lekker genieten hoor.
    Ik ben heel benieuwd hoe jullie Engels is. Want soms schrijf je al Engels in je blog. Nog even en je vergeet je moedertaal. Haha.
    Hier gaat alles zijn gangetje. Het weer is grijs en het waait vandaag. Maar maandag was een topdag qua weer. Dat was toen ik bij Yvonne was.
    Well, have a nice time. Enjoy.
    Lots of love
    Mirjam
arma

Hallo allemaal! Wij gaan zoals jullie weten 3 weken naar Amerika:) We gaan proberen jullie een beetje op de hoogte te houden met reisverslagen. Greetz from the USA! Ard, Regina, Manon en Anouk <3