Dag 11 Palm Springs - Reisverslag uit Laguna Beach, Verenigde Staten van arma - WaarBenJij.nu Dag 11 Palm Springs - Reisverslag uit Laguna Beach, Verenigde Staten van arma - WaarBenJij.nu

Dag 11 Palm Springs

Door: Ard

Blijf op de hoogte en volg arma

07 Mei 2014 | Verenigde Staten, Laguna Beach

Vanmorgen een beetje traag opgestart. We krijgen een steeds relaxter vakantieritme. Eerst een continental breakfast op. Was nog best uitgebreid.Daarna onderweg naar palm springs,eenritje van ongeveer 2,5 uur.We hadden nog geen htel geboekt dus we wilden er een beetje op tijd zijn.We hadden gehoord dat fred in het hard rock hotel zou zitten,dus op internet ff opgezocht,vonden we duur zat.Toen we rond 12 uur in palm springs aankwamen toch eerst naar het hard rock hotel gegaan.Zag er superdik uit,was pas sinds april open.Bij de balie stond een superenthousiaste meid ons te woord,ze bleek uit ierland te komen,dus we hadden al een band vond ze(europa).Toen was het dus een kleine moeite om een special price te regelen.Zaten we dus voor weinig in een hotel met alles erop en eraan.De meiden wilden gelijk naar het zwembadd om te chillen.Er was overal supergoede muziek dus zij vermaakten zich wel.Gien en ik zijn toen naar het yoshua tree national park gegaan,was maar een kwartiertje zeiden ze op het visitor center.De weg was zo simpel dat we de routeplanner helaas niet gebruikten.Na een half uurtje tuffen zagen we een botdje dat het nog 17 mile was. Wat bij t visitorscenter 15 minuten was. Werd dus een dik uur rijden. Beetje jammer. Toen we er waren naar het eerste uitkijkpunt gereden,wat foto's gemaakt en terug.Wel unieke bomen,en een mooi uitzicht,maar niet de moeite waard om voor om te rijden.( Vond Ard). Toen we terug bij het hotel waren ,waren fred,yasmin en micheal ook geariveerd.We besloten om ook naar het zwembad te gaan,was erg gezellig,met geweldige muziek aan en in het water. Liggen chillen op de ligbedden.Jawel ook de echte waterratten(ahum)fred en mijzelf waren in het water,we zitten dan ook wel zo ongeveer in de woestijn.S'avonds zijn we sushi gaan eten met zijn allen wat we voor de vakantie al hadden beloofd.Dat beviel de een wat beter dan de ander.S'avonds gingen fred yasmin en ik nog naar de bar in het hotel,want we verwachten een avond met dezelfde supergoede muziek als s'middags.We hadden de luchtgitaren uit het vet gehaald.Maar dat viel tegen de muziek was bagger,de airco stond te hard en het bier was te duur.Jammer maar helaas.Rond half 12 ging de bar dicht en sloten we deze superdag af.

• 09 Mei 2014 - 08:22

Fred:

Ha ARMA,

Ja het hard rock hotel was erg goed. Alleen de bar 's avonds is minder.
    Alleen the Who was goed, maar de rest....
    Mooiste opmerking: wordt Michael wel eens moe?

• 09 Mei 2014 - 14:30

Mirjam:

Hoi ARMA,
    Het ene na het andere avontuur volgt elkaar op. Wat leuk om dit allemaal te lezen.
    Zo reizen we gewoon een beetje mee.
    Ook leuk Gien, dat je af en toe kunt WhatsApppen. Misschien zien jullie dat niet, maar de blogs komen gewoon goed door hoor. Dus vooral doorgaan!
    Groetjes en liefs, Mirjam
arma

Hallo allemaal! Wij gaan zoals jullie weten 3 weken naar Amerika:) We gaan proberen jullie een beetje op de hoogte te houden met reisverslagen. Greetz from the USA! Ard, Regina, Manon en Anouk <3