dag 5 - Reisverslag uit Monterey Village, Verenigde Staten van arma - WaarBenJij.nu dag 5 - Reisverslag uit Monterey Village, Verenigde Staten van arma - WaarBenJij.nu

dag 5

Door: ard

Blijf op de hoogte en volg arma

01 Mei 2014 | Verenigde Staten, Monterey Village

Vandaag vroeg opgestaan want we hebben een erg druk programma voor de boeg.Allemaal snel douchen en de auto in,daar ontbijten en rijden tegelijk.Dit scheelt zoveel tijd.We reden vanuit el portal een prrachtige route ,richting terug naar de kust.Na een half uurtje zoeven in de geruisloze bak hadden we wat oponthoud want er was een halve berg naar beneden komen glijden ,we werden met een noodbrug naar de overkant(het was er stil) geleid,en een paar honderd meter verder weer terug.Even later reden we door Mariposa,een echt western stadje waar de tijd heeft stigestaan,en waar je eigenlijk op de rug van een paard door zou moeten rijden.Zo reden we vande ruige bergen naar de glooiende prairies,waar het droge dorre boel was.Wel weer wat wild life gespot,2coyotes struinden daar rond.Via Merced kwamen we aan in gilroy waar we een afspraak hadden bij de plaatselijke Syngenta afdeling.We kregen daar een rondleiding van een collega teler aaldaar.Een hoop bloeiproeven gezien die volgens mij in de lier ook al gedaan zijn.Er worden daar planten geselekteerd waar zaad van geproduceerd gaat worden.Er stonden dus ook veel planten in bloei.
Na dit bezoek zijn we naar de factory outlet mall in gilroy geweest,waar zo ongeveer alle grote merken vertegenwoordigt waren.De dames hebben daar weer aardig hun slag geslagen ,waarna we weer als een speer de auto in moesten,want we hadden s'avonds afgesproken met broer fred,yasmin en michael in Monterey .Daar kwamen we rond een uur of 7 aan,waar ze ons al op stonden te wachten.Na eerst ff stoerre auto praat(hij kan zijn auto op afstand starten zoals kit in de night rider)zijn we heerlijk gaan eten in de haven.Was erg gezellig en best bijzonder om elkaar daar tegen te komen.Nadat de dames te bedde gingen ben ik met fred en yasmin nog een afzakkertje gaan halen en zat deze drukke dag erop

• 04 Mei 2014 - 15:23

Yvonne:

Hoi ARMA,

Nou jullie vermaken je daar wel! Leuk al die verhalen te lezen.
    Vandaag is Judith jarig. Heeft het gisteren gevierd. Leek wel een kippenhok, lekker druk dus.
    Stip ligt voor Pampus op de bank. Heeft vanochtend lekker gespeeld met andere honden.
    Genieten jullie maar lekker verder daar in de USA!
    Groetjes en liefs, Yvonne

• 04 Mei 2014 - 20:10

Mirjam:

Hoi ARMA, Jullie maken wel wat mee daar zeg. Coyotes. Getsie, eng hoor. Maar zo'n outlet shopping mall is dan wel weer leuk als afwisseling. En wel bijzonder om met collega's in Amerika te praten over je vak.
    Hier is het helaas geen 27 graden. Met een graad of 14 was het fris. Gisteravond hebben we de verjaardag van Judith gevierd. Gezellig druk met natuurlijk weer veel te veel eten. Ze kreeg van ons een bezoek aan het Lido in Parijs als cadeau. Met een halve fles Champagne tijdens de voorstelling. Dus lekker decadent. Oh, uhh, en ik ga natuurlijk mee. Goh, dat is wel heel vervelend. Hihi.
    Nou lieve ARMA, enjoy! En Tot de volgende blog. X Mirjam
arma

Hallo allemaal! Wij gaan zoals jullie weten 3 weken naar Amerika:) We gaan proberen jullie een beetje op de hoogte te houden met reisverslagen. Greetz from the USA! Ard, Regina, Manon en Anouk <3

Actief sinds 21 April 2014